اسپرينگ رول

سلامتي و زيبايي

اسپرينگ رول

۶۴ بازديد

اسپرينگ رول يك غذاي شرقي شناخته شده و محبوب در سراسر دنيا است كه با سس و ديپ چيلي طعمي لذيذ و خوشايندتر پيدا مي‌كند. سسي كه براي سرو اسپرينگ رول درنظر گرفتيم، سس چيلي تاي است كه به همان سس ديپ چيلي هم معروف است. با طرز تهيه اسپرينگ رول همراه ما باشيد.

مواد لازم براي تهيه اسپرينگ رول ۱۰۰ گرم جعفري نصف سينه مرغ دو عدد ساقه پيازچه يك عدد فلفل دلمه‌اي رنگي روغن به مقدار لازم يك عدد پياز خرد شده دو حبه سير يك قاشق چاي‌خوري زنجبيل تازه يك بسته خمير يوفكا كره ذوب شده زرده تخم مرغ كنجد به مقدار لازم سس چيلي تاي كاله نمك و فلفل به مقدار لازم طرز تهيه اسپرينگ رول

اول از همه سراغ خرد كردن و آماده سازي مواد اوليه‌مان مي‌رويم. بنابراين سينه‌هاي مرغ را بشوييد و به صورت حبه‌اي خرد كنيد. سبزيجات‌مان كه شامل پياز، پيازچه، فلفل دلمه‌اي و جعفري بود را هم بشوييد و به كمك تخته ريز خرد كنيد سپس حبه‌هاي سير و زنجبيل را پوست بكنيد و با رنده ريز، رنده كنيد.

يك تابه برداريد و پياز خرد شده را با روغن تفت دهيد. سينه‌هاي مرغ را اضافه كنيد و با پياز تفت دهيد تا كمي بپزند. سپس پيازچه خرد شده، فلفل دلمه‌اي و مقداري نمك و فلفل اضافه كنيد و به تفت دادن ادامه دهيد. زنجبيل رنده شده و جعفري را اضافه كنيد و مواد را با هم مخلوط كنيد. حرارت شعله در تمام مراحل پخت اسپرينگ رول بايد متوسط باشد.

خمير‌هاي يوفكا را روي سطح كارتان قرار دهيد و به كمك قلموي آشپزي با كره ذوب شده چرب كنيد. حدود دو قاشق از مواد را سمت باريك‌تر خمير بريزيد. خمير را از سمت پهن‌تر روي مواد تا كنيد سپس رول كنيد. با بقيه مواد هم اسپرينگ رول درست كنيد و آن‌ها را روي سيني فر بچينيد و با قلمو روي آن‌ها را كره بماليد. مقداري كنجد روي رول‌ها بريزيد و سيني را به مدت ۲۰ دقيقه داخل فر قرار دهيد. اسپرينگ رول خوشمزه‌تان آماده است. از فر در بياوريد و با سس چيلي تاي سرو كنيد.

طرز تهيه اسپرينگ رول

تور ايران
توريستر
ايران هيستوري
خواص داروهاي مختلف

طراحي نما و دكوراسيون
وبلاگ دكوراسيون
سازه هاي ثابت و متحرك
تعميرات موبايل و كامپيوتر
سازه چادري
لوازم پرينتر
وبلاگ دكوراسيون مدرن
لوازم آزمايشگاهي
مواد مصرفي پرينتر
سقف هاي متحرك
ساخت وبلاگ
مانتو رنگ مرجاني
سفر به آبگرم لاريجان
رنگ موي دودي
ارلن ماير چيست
ماساژ پوست با روغن
جاذبه توريستي پل معلق
عمارت تاريخي كاخ هشت بهشت
باغ گياه شناسي كانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.